پیام تبریک سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران بمناسبت روز خبرنگار

محمدرضا سبزعلیپور، رئیس مرکز تجارت جهانی ایران و رئیس شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی بمناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار با انتشار پیامی، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت: متن کامل پیام رئیس مرکز تجارت جهانی ایران بشرح زیر است:
با نام و یاد خدا

هفدهم مرداد، روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه انسانهای آگاهی دهنده ای است که با سلاح قلم خود در کشورمان ایران، سرزمین مردم آگاه و شریف، قدم میزنند.

خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پو میباشند،‌ شایسته تکریم و تحسین اند.

خبرنگاران از آن رو که نماینده و وکیل مردم عزیزمان هستند‌ شایسته تکریم و تحسین میباشند.

در دورانی که مشکلات اقتصادی و فشارهای بین المللی روح و روان مردم ایران را آزار داده و هر روز حادثه ای ناگوار در گوشه و کنار دنیا خلق میشود، این اندیشه ورزان و خردگرایان عرصه اطلاع رسانی هستند که با مجاهدتهای بی بدیل خود نقاب از چهره تمامیت خواهان و انحصارطلبان برمیدارند و تا حدودی ادامه زندگی را برای مردم قابل تحمل میکنند.

خبرنگاران طلايه داران جبهه قلم و انديشه و عامل آگاهی دهنده مردم در لحظات و صحنه ‌هاي سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجايي که بدنبال حقيقت و انعکاس واقعيتها میباشند همواره شايسته تكريم وتحسين اند.

روز خبرنگار بر تمامي مجاهدان عرصه بصيرت و آگاهي كه با پيکار و مبارزه و با سلاح قلم و ايمان خویش براي پايداري اعتقادات و ارزشهاي ديني و اسلامي جامعه و جاودانگي ایران اسلامي در صحنه هاي نبرد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگي و بین المللی با دشمنان در حال مبارزه اند مبارك و خجسته باد.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که هر چقدر دایره خبرسازی، سانسور و کتمان حقایق گسترده‌تر باشد به همان اندازه محدوده اعتماد مردم به مسئولان و رسانه ‌های داخلی کم و توجه آنان به رسانه ‌های خارجی بیشتر میشود. فلذا نباید بگذاریم خبرهای مربوط به کشورمان ایران را دیگران به اطلاع مردم شریفمان برسانند و اگر ما واقعیتها را براساس حقیقت محض، فارغ از جناح بندی های سیاسی و فقط در راستای منافع ملی بیان کنیم، مطمئناً مردم هم از آن رسانه ها روی برمیگردانند.

درود بر خبرنگارانی که بیطرفانه و فارغ از بحثهای جناحی از جان مایه گذاشته و با انرژی وصف ناپذیر در عرصه خبر تأثیرگذارند و با عملکردی مثبت، برای کار خود ارزش، جایگاه و قیمت بالایی ایجاد کرده اند.

اینجانب نیز بر خود واجب میدانم تا در هفدهمین روز از ماه مرداد ۱۳۹۶، ضمن ارج نهادن به تلاشهای اين عزيزان و گراميداشت شهيدان عرصه خبر و رسانه، بعنوان يكي از فعالان عرصه اقتصادي کشور، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشهای خستگي ناپذير خبرنگاران، بويژه خبرنگاران سرویس اقتصادی رسانه ها كه در انعكاس اخبار و دست آوردهاي مرکز تجارت جهانی ايران، سعي فراوان داشته اند، ابراز داشته و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاريهاي رسانه اي به گرمي بفشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی  و رفع و کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه و مردم شریف ایران موفق و مؤید باشید.

درخاتمه مجدداً از خدمات با ارزش و زحمات خبرنگاران عزیز و بزرگوار تقدير نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه ایزد مننان مسئلت می نمایم./انتهای پیام                

ایام  به کام            
محمدرضا  سبزعلیپور                
رئیس مرکز  تجارت جهانی  ایـران 

Leave a Comment