پیام تبریک دکتر سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران بمناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی

در آستانه سال جدید میلادی، محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران پیام تبریک خویش را خطاب به مسیحیان منتشر کرد متن کامل پیام ایشان بشرح زیر است:

دوستان، همکاران، و هموطنان مسیحی ام:

سلام

یک سال دیگر سپری شد و جهان تا لحظاتی دیگر وارد سال ۲۰۱۹ میلادی میشود. سالی که گذشت سالی پُر فراز و نشیب برای ایرانیان و جهانیان بود!! مشکلات و معضلاتی که در سال ۲۰۱۸ بر ایران عزیزمان حادث شد، متأسفانه موجب گردید تا فشار بر مردم شریف ایران افزایش و روز به روز سفرۀ هموطنانم را کوچکتر و معیشت آنان را تحت شعاع قرار دهد.!!

از افزایش سرسام آور نرخ دلار گرفته تا کاهش وحشتناک ارزش ریال، خروج آمریکا از “برجام” ، شروع جنگ اقتصادی و اِعمال مجدد تحریمهای اقتصادی، گرانی سنگین کالا و خدمات و رشد نرخ تورم و بیکاری و…. همه و همه که اصلی و ابدا در شأن ایران و ایرانی “ملتی متمدن و ثروتمند” نیست که درگیر چنین مصائب و مشکلاتی باشند.

ضمناً در سالی که گذشت حوادثی همچون حمله تروریست ها به مردم اهواز، حمله تروریستی چابهار، در آتش سوختن دانش آموزان سیستان و بلوچستانی و سقوط اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد قلب اینجانب و همه ایرانیان جریحه دار کرد.

ضمن عرض تبریک حلول سال ۲۰۱۹ میلادی به عموم هموطنان مسیحی و همکاران گرامی ام در سراسر جهان، امیدوارم سالی پُر خیر و برکت همراه با آرامش، امنیت و صلح جهانی و عاری از هرگونه دروغ، دزدی و فساد را در پیش داشته باشیم.

درخاتمه تأکید میکنم که اینجانب و همکارانم در “مرکز تجارت جهانی ایران” همچنان فعالانه جهت پیشبرد روابط اقتصادی ایران و جهان و بهبود اوضاع تجاری و کسب و کار مردم کشورمان کوشا خواهیم بود و برای ساخت یک “ایران” شکوفاتر و زیباتر تلاش وافر خواهیم کرد.

با آرزوی سلامت و گذران روزهای مرفه و پُر از آرامش، مجدداً سعادت یکایک شما عزیزانِ ایرانی را از درگاه خداوند خواستارم.

ایام به کام

محمدرضا سبزعلیپور

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران

Leave a Comment