حجم کنونی صادرات کشورمان زیبنده و برازنده نام ایران نیست!

پیام تبریک رئیس مرکز تجارت جهانی ایران بمناست فرا رسیدن ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: کشور ایران با وجود اینهمه ثروت و تمامی نعمات خدادادی و به لحاظ جایگاهی که در زمینه های مختلف در دنیا دارد، نیازمند حضور گسترده تر از نظر اقتصادی در اقصی نقاط جهان می باشد.

محمدرضا سبزعلیپور ریاست مرکز تجارت جهانی ایران و رئیس شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی به مناسبت روز ملی صادرات، ضمن گرامی داشت این روز و عرض تبریک به صادرکنندگان عزیز ایرانی، طی پیامی حجم کنونی صادرات ایران و ارزآوری از این طریق را کافی ندانست!!

متن پیام تبریک رئیس مرکز تجارت جهانی ایران بمناست روز ملی صادرات بشرح زیر میباشد:

۲۹ مهرماه روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه صادرکنندگان عزیزمان میباشد انسان هایی که با درایت و زحمات شبانه روزی خود در سراسر جهان، پرچم کشورمان را در اقصی نقاط دنیا برافراشته کرده و  خون را در رگهای حیاتی اقتصاد ایران به گردش در می آورند تا رفاه ایران و ایرانی را تضمین نمایند.

صادرکنندگان از آن رو که شبانه روز فعالیت میکنند،‌ شایسته تکریم و تحسین اند.

صادرکنندگان از آن رو که نماینده و وکیل اقتصادی ایران و ایرانی در جهان هستند شایسته تکریم و تحسین میباشند.

صادرکنندگان از آن رو که با درایت و فعالیت خود ارزها را بسمت کشورمان سرازیر کرده و ذخایر ارزی خزانه ایران را پر و حجیم تر میکنند شایسته تکریم و تحسین میباشند.

طی سالهایی که کشورمان (ایران) درگیر جنگ اقتصادی همه جانبه با غرب بوده و مشکلات اقتصادی، روح و روان مردم عزیزمان را آزار داده و میدهد، این متخصصین و زحمتکشان عرصه صادرات هستند که با زحمات و مجاهدتهای بی بدیل خود مشکلات و فقر را از سر راه ایران و ایرانی برداشته و برمیدارند.

صادرکنندگان محترم طلايه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌هاي سرنوشت ساز جامعه اند. و از آنجايي که بدنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان میباشند همواره شايسته تكريم وتحسين اند.

روز ملی صادرات بر تمامي مجاهدان عرصه صادرات و تجارت جهانی كه با پيکار و مبارزه با رقبای جهانی و با ايمان و سرمایه و توان علم خویش براي سربلندی و سرافرازی جامعه و جاودانگي ایران اسلامي در صحنه هاي نبرد اقتصادی با رقبا و دشمنان آنهم به تنهایی در حال کشاکش و مبارزه اند مبارك و خجسته باد.

اینجانب نیز بر خود واجب میدانم تا در بیست و نهم روز از ماه مهر، ضمن ارج نهادن به تلاشهای اين عزيزان و گراميداشت فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی، از خدمات با ارزش و زحمات صادرکنندگان عزیز تقدير نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران  گرامی را از درگاه  ایزد مننان مسئلت نمایم.

در خاتمه بطور اختصار و خیلی کوتاه عرض میکنم که کشور ایران با وجود اینهمه ثروت و تمامی نعمات خدادادی و به لحاظ جایگاهی که در زمینه های مختلف در دنیا دارد، نیازمند حضور گسترده تر از نظر اقتصادی در اقصی نقاط جهان میباشد و این حجم و میزان کنونی صادرات برازنده و زیبنده نام بزرک ایران نیست، از همین رو از دولت محترم و مسئولین ذیربط درخواست میکنم تا ضمن بسترسازی مناسب، نسبت به حمایت و رفع مشکلات صادرات و صادرکنندگان اقدام کنند تا پرچمداران صادرات و سربازان خط مقدم اقتصاد، علیرغم تحریمها و تمامی موانع و محدودیت هایی که غرب به رهبری آمریکا بر سر راهشان ایجاد کرده و صادرات را خیلی سخت تر از گذشته نموده، به فعالیت خود ادامه دهند و چرخ تولید را به گردش، اشتغال را رشد و ارزها را بسمت کشورمان سرازیر نمایند.

امیدوارم به برگزاری یک نشست تحت عنوان “روز ملی صادرات” آنهم فقط تحت عنوان قدردانی از صادرکنندگان و گرفتن عکس یادگاری  اکتفاء نکنیم و طی ۳۶۴ روز باقی سال حمایتهای عملی را به نمایش بگذاریم./انتهای پیام    

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۹

Leave a Comment