تغییرات گسترده در گمرکات؛ مدیران جدید از راه رسیدند+اسناد

طی روزهای اخیر مدیران جدید ۵ گمرک مهم کشور تغییر کردند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته از سوی فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران برای ۲گمرک مهم کشور سرپرست جدید تعیین شد، همچنین برای گمرک بوشهر و حوزه نظارت این استان نیز بعد از یک سال اداره به وسیله سرپرست، مدیر جدید انتخاب شده است.

بر این اساس منصور بازیار مدیر گمرک لنگه به سمت مدیر کلی گمرک بوشهر و ناظر گمرکات این استان منصوب شده است. حوزه نظارت گمرکات بوشهر از اواخر سال ۹۵  و در پی احکام قضایی صادره برای تعدادی از مدیران با سرپرست اداره شده است. این گمرک طی یک  سال اخیر توسط قره بیگی و قصوریان جهرمی به عنوان سپرست اداره شده است. قصوریان جهرمی هم اکنون به عنوان رئیس سازمان اموال تملیکی فعالیت میکند.

همچنین بر اساس حکم روز گذشته رئیس کل گمرک ایران، رسول صفریان به سمت سرپرستی گمرک غرب تهران منصوب شده است. پیش از این اسدی به عنوان  مدیر کل گمرک غرب فعال بوده است.

این در حالی است که فرود عسگری با حکمی دیگر، محمد رضا اسدی مدیر کل پیشین گمرک غرب را به سمت سرپرستی گمرک تهران منصوب کرده است. پیش از این کارگری به عنوان مدیر کل گمرک تهران خدمت کرده که ظاهرا بازنشستگی دلیل این جابه جایی بوده است.

گفتنی است اواخر سال جاری خبرگزاری تسنیم، اسناد مربوط به تخلف صورت گرفته در گمرک مذکور را منتشر کرده بود. بر اساس آخرین اطلاعات با ورود تیم بازرسی گمرک قسمت عمده ای از مبالغ جا به جا شده در این پرونده به بیت المال بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید:

اختصاصی تسنیم/کشف فساد جدید چندین میلیارد تومانی در گمرک تهران+ سند

به گزارش تسنیم، مدیر جدید گمرک چابهار  نیز طی  تغییرات گسترده اخیر، انتخاب شده و شمس به عنوان مدیر گمرک این گمرک فعالیت خواهد کرد. همچنین برخی خبرها حاکی از تغییر مدیر گمرک البرز،  به دلیل بازنشستگی حسین سالاری مدیر این گمرک می باشد./انتهای پیام

Leave a Comment