پیام تبریک رئیس مرکز تجارت جهانی ایران بمناست روز ملی صادرات

۲۹ مهرماه روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه صادرکنندگان عزیزمان میباشد انسان هایی که با درایت و زحمات شبانه روزی خود در سراسر جهان، پرچم کشورمان را در اقصی نقاط دنیا برافراشته کرده و  خون را در رگهای حیاتی اقتصاد ایران به گردش در می آورند تا رفاه ایران و ایرانی را تضمین نمایند.

صادرکنندگان از آن رو که شبانه روز فعالیت میکنند،‌ شایسته تکریم و تحسین اند.

صادرکنندگان از آن رو که نماینده و وکیل اقتصادی ایران و ایرانی در جهان هستند شایسته تکریم و تحسین میباشند.

صادرکنندگان از آن رو که با درایت و فعالیت خود ارزها را بسمت کشورمان سرازیر کرده و ذخایر ارزی خزانه ایران را پر و حجیم تر میکنند شایسته تکریم و تحسین میباشند.

در ایامی که کشورمان ایران درگیر جنگ اقتصادی همه جانبه بوده و مشکلات اقتصادی، روح و روان مردم عزیزمان را آزار میدهد، این متخصصین و زحمتکشان عرصه صادرات هستند که با زحمات و مجاهدت بی بدیل خود مشکلات و فقر را از سر راه ایران و ایرانی برمیدارند.

صادرکنندگان محترم طلايه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌هاي سرنوشت ساز جامعه اند. و از آنجايي که بدنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان میباشند همواره شايسته تكريم وتحسين اند.

روز ملی صادرات بر تمامي مجاهدان عرصه صادرات و تجارت جهانی كه با پيکار و مبارزه با رقبای جهانی و با ايمان و سرمایه و توان علم خویش براي سربلندی و سرافرازی جامعه و جاودانگي ایران اسلامي در صحنه هاي نبرد اقتصادی با رقبا و دشمنان آنهم به تنهایی در حال کشاکش و مبارزه اند مبارك و خجسته باد.

اینجانب نیز بر خود واجب میدانم تا در بیست و نهم روز از ماه مهر، ضمن ارج نهادن به تلاشهای اين عزيزان و گراميداشت فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی، از خدمات با ارزش و زحمات صادرکنندگان عزیز تقدير نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران  گرامی را از درگاه  ایزد مننان مسئلت نمایم.    

ایام  به کام
محمدرضا  سبزعلیپور
رئیس مرکز  تجارت جهانی  ایـران

Leave a Comment